פניות לממונים על השירות ופניות הציבור

פניות הציבור מיטב

פנייה למנהלת שירות הלקוחות

שלום,

שמי דנה אדלר, מנהלת שירות הלקוחות במיטב גמל ופנסיה.

אני רואה בשירות ערך חשוב ומרכזי ועושה מאמצים רבים כדי להעניק לך את השירות האיכותי והטוב ביותר.

אם הגעת לכאן, כנראה שתהליך השירות לא התבצע כראוי וכמצופה.

חשוב לי באופן אישי לדעת על כך ולסייע לך בכל דבר ועניין לשביעות רצונך המלאה.

להלן כתובת המייל האישית שלי:  m.service@meitav.co.il.

מידע אישי אודות קופותיך, הפקת אישורים וביצוע פעולות זמינות עבורך באיזור האישי, לכניסה לחץ כאן.

מוקד שירות הלקוחות זמין עבורך בימים א-ה בין השעות 8:30-16:00 במספר 3366* ובכתובת הדוא"ל Gemel@Meitav.co.il

פניות הציבור

להגשת תלונה לממונה על פניות הציבור לחצו כאן