מידע נוסף למעסיק




דיווח ממוכן במבנה אחיד
אופן הדיווח
בהתאם להוראות חוזר אופן הפקדת תשלומים לקופת גמל (חוזר גופים מוסדיים 2024-9-4) (להלן "החוזר") החל מיום 1 בפברואר 2025 חלה חובה על מעסיק לדווח באופן ממוכן באמצעות "ממשק מעסיקים", כלומר לא יתאפשר עוד דיווח באמצעות שליחת רשימה באמצעות הדוא"ל לחברה המנהלת.
כשירות למעסיקים המפקידים למיטב גמל ופנסיה, הנגשנו עבורכם בפורטל מעסיקים מערכת לדיווח הפקדות העומדת בהתאם להוראות החוזר.
בפורטל המעסיקים של מיטב גמל ופנסיה ניתן לדווח במערכת שכר ייעודית (קלריטי), המאפשרת לדווח ולעקוב אחר הפקדות לעובדים שלך לכל מוצרי הגמל והפנסיה.
כניסה ל פורטל מעסיקים
עדין לא ביצעת רישום לפורטל מעסיקים? לרישום
דיווח בפורטל מעסיקים באמצעות מערכת השכר הייעודית (קלריטי) ניתן כשירות למעסיק במיטב גמל ופנסיה ואינו כרוך בעלויות שימוש.
מיטב גמל ופנסיה מעמידה לרשותך את מיטב PAY – מערכת תשלומים לעסקים קטנים המיועדת למעסיקים קטנים וגם למי שמעסיק עובד/ת במשק בית.
מיטב PAY הינו שירות דיגיטלי חדש ומתקדם, המאפשר לדווח בקלות ובנוחות הפקדות פנסיוניות מהטלפון הנייד.
רישום וכניסה למערכת
דיווח באמצעות מיטב PAY הינו שירות מיוחד למעסיקים קטנים ואינו כרוך בעלות.
יש לדווח סמוך ככל הניתן לאחר העברת הכספים למיטב גמל ופנסיה., נדרש לציין בדיווח את פרטי הפקדת הכספים.
טיפול לאחר הדיווח
בהיזון החוזר המסכם שיישלח למעסיק מהמערכת שבאמצעותה בוצע הדיווח
יינתן סטטוס לקליטת הכספים שהופקדו ויצוין האם הכספים נקלטו באופן תקין בחשבון קופת הגמל של העמית או האם ישנה שגיאה בקליטת הכספים.
לא. על המעסיק לטפל בסוגי השגיאות אשר הוגדרו על ידי רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון כשגיאות שהאחריות לטיפול בהן חלה עליו. אין חובה לעשות זאת על ידי הגורם המתפעל, והמעסיק יכול לעשות זאת באופן עצמאי. במקרה הצורך ניתן ליצור קשר עם החברה המנהלת לבירור אודות השגיאה והטיפול בה.
דסק מעסיקים של מיטב גמל ופנסיה עומד לרשותכם לכל שאלה ובקשה.
בדוא"ל mvip@meitav.co.il
או בטלפון 9008*
בימים א'-ה' בין השעות 8:30-15:00
יצוין כי סוגי השגיאות אחידות לכלל החברות המנהלות והוגדרו על ידי רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון.
חלק מהטיפול בשגיאות באחריותו של המעסיק וחלק מהטיפול בשגיאות באחריותה של החברה המנהלת.
בהתאם לסוג השגיאה שיפורט בהיזון החוזר, ניתן לדעת על מי מוטלת האחריות בטיפול תיקון השגיאה והדיווח.